درباره ما   


شرکت تولیدی – بازرگانی اطلس تک با توجه به توانایی‌ها و دانش کادر متخصص و با تجربه خود در زمینه‌های زیر قادر به ارائه خدمات و محصولات می‌باشد:

  • تولید و پخش پروفیل‌ها و یراق آلات صنعت تهویه مطبوع
  • تولید و پخش پولی‌های گوه‌ای صنعتی و تجهیزات انتقال قدرت
  • ساخت قالب‌های پلاستیک ، دایکست و اکستروژن
  • تولید پروفیل‌های آلومینیومی اختصاصی

این شرکت پخش کننده پروفیل‌های آلومینیومی و یراق آلات صنعت تهویه مطبوع بوده و می‌­تواند بخش اعظمی از تجهیزات مورد استفاده در دستگاه‌های هواساز، ایرواشر، زنت، پکیج یونیت، فن کویل را در صنعت تهویه مطبوع تامین نماید و همچنین پایه موتورها و فنرهای لرزه گیر فلزی مورد استفاده در فن‌ها را در اختیار مشتریان قرار دهد؛ همچنین با مشاوره و یا ساخت سفارشات اختصاصی مشتریان، ایشان را یاری می‌کند.

ماموریت ما

با مصرفی شدن فرهنگ جامعه جهانی و تغییر نگرش مردم درجهت آسایش و رفاه بیشتر، نیاز آن‌ها برای دسترسی بیشتر و ساده‌تر به محصولات و خدمات موردنظر به صورت چشمگیری بیشتر شده است. در همین راستا شرکت اطلس تک با استفاده از دانش فنی مهندسان فنی خود سعی بر این دارد که با طراحی مدرن قطعات مصرفی و پروفیل‌های آلومینیومی، باعث کاهش قیمت تمام شده، مونتاژ سریع‌تر و کاهش هزینه تولید دستگاه‌های مشتریان خود گردد. همچنین از طریق انبار مناسب با تکمیل محصولات تولیدی و تحویل به موقع، سعی در رضایتمندی مشتری و دسترسی سریع آن‌ها به محصولات خود در این زمینه دارد و البته با مشاوره فنی در واحد مهندسی فروش می‌توانیم در انتخاب محصول مورد نظر مشتریان با کمترین زمان ممکن کمک شایانی داشته باشیم.

مهم‌ترین سرمایه این شرکت، نیروی انسانی می باشد که در راستای مرامنامه و استراتژی شرکت که همانا احترام به حقوق مصرف کننده و رعایت ادب و احترام متقابل است، رفتار می کنند. به همین دلیل شرکت در جذب، آموزش و همکاری مداوم با نیروی انسانی خود مسئولیت پذیر و صادق بوده و در ادامه مسیر نیز اینچنین خواهد بود.

امیدواری ما

در واحد تحقیق و توسعه شرکت هم تلاش شده تا بتوانیم نمونه‌های مشابه خارجی را با مهندسی معکوس و یا طراحی‌های جدید، بومی سازی کنیم و در داخل کشور عزیزمان تولید کنیم تا همیشه مشتریان با قیمت پایین‌تر و کیفیت قابل رقابت با قطعات خارجی، قطعات مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشند. از این طریق و با کمک مشتریان محترم می‌توانیم باعث صادرات غیر مستقیم کالای ایرانی به کشورهای دیگر باشیم و بتوانیم سهم کوچکی در رونق بازار داخلی داشته باشیم.

صمیمانه از همراهی تمام همکاران صنعت در ارائه پیشنهادات و انتقادات فنی سپاسگزاری کرده و امیدواریم در کنار یکدیگر بتوانیم باعث رشد روز افزون صنعت کشور باشیم.